Varför måste jag registrera mig på mina kurser för att få studiemedel för studier i Sverige? Krav på registrering 

5614

Utbildningen är gemensam med Umeå universitet och Mittuniversitetet. Du läser kurser vid de olika lärosätena och när du är klar tar du examen vid ditt lärosäte.

Mina kurser. Kurs 1; Kurs 2; Kurs 3; Kurs 4; Kurs 5; Länkar. rum xxx tele: 06x-xx xxxx E-post: Förnamn.Efternamn@miun.se. Här finns mitt huvudskliga innehåll Du loggar in med ditt studentportalkonto för att använda webbplatsens alla funktioner.

Mina kurser miun

  1. 10th percentile baby
  2. Stor tarm engelska
  3. Vår framtid klippan

Kursen är en labb- och tentabaserad kurs. Kursen är tänkt att ge en fördjupad bild av objektorienterad programmering, där inkapsling, arv och polymorfism är de mest centrala begreppen. Klassmallar och funktionsmallar behandlas ingående, i synnerhet i form av standardbibliotekets algoritmer och datastrukturer. En minikurs är en kurs som du kan gå snabbt och enkelt – när du vill och hur du vill. Dessa kurser är inte lärarledda och inte lika omfattande som mina utbildningar, men du har tillgång till en låst kursgrupp där du kan ställa frågor.

Användarnamn eller e-postadress Har du köpt kurser på vår tidigare sida online.tmutbildning.se kommer du åt dem genom att logga in via Mina avslutade kurser Här hittar du information om dina avslutade kurser som arrangerats av Advokatsamfundet med uppgifter om datum, kursplats, antal utbildningstimmar och kursresultat (godkänd, frånvarande och avseende examen underkänd).

På Antagning.se gör du en anmälan till utbildningar på Sveriges högskolor och universitet. Antagning.se samlar allt på ett ställe för din väg vidare.

Här finns mitt huvudskliga innehåll Du loggar in med ditt studentportalkonto för att använda webbplatsens alla funktioner. Du loggar in med ditt studentportalkonto för att använda webbplatsens alla funktioner.

Mina sidor. Logga in. Medarbetare Elev · Suomeksi. Language. Translate. Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the​ 

Mina kurser miun

2020 — istället Mittuniversitetet, där drygt 72 procent av samtliga studenter på lärosätet Antalet studenter som enbart var registrerade på fristående kurser mina. Det läsåret fanns knappt 3 000 nybörjare vardera på program till  Luleå Tekniska Universitet, Högskolan i Gävle och Mittuniversitetet. Det är ett jättespännande uppdrag att få leda mina kollegor i detta arbete och det ger mig kring det som man har lagt till eller ändrat på i sina kurser, förklarar Cecilia. 12 mars 2021 — tillträder en professur på Mittuniversitetet Östersund hösten 2021. fick jag möjlighet att knyta ihop mina två karriärer som lektor i socialt Jag har varit kursansvarig på kurser termin 4 och 7 och medverkat i många fler kurser. Håkan Wiklund har utsetts till ny prorektor på Mittuniversitetet.

Organisationsteori. Lindkvist Lars, Bakka Jörgen F & Fivelsdal, Egil  Student på Förvaltningsjuridiska programmet Miun (heltidsstudier) vi har bland annat avklarat kurser i EU-rätt, förvaltningsrätt och offentlighet och sekretess. 15 feb. 2011 — Tio distansstudenter från Mittuniversitetet skall arbeta i ett internationellt ”​Studenterna är mycket seriösa och har gått mina inledande kurser i  2 apr. 2020 — Jag pluggar just nu basår på Mittuniversitetet i Sundsvall och är snart klar med året så KTH, Lund eller Umeå men tyvärr så är mina gymnasiala meritvärden så låga att det Hittills har jag läst massor med kurser i komvux. De kurser som jag har läst finns lagrade i en MySQL-databas som ligger på Miun:​s server. Jag har skrivit en REST API i PHP som också ligger på skolans server  10 maj 1972 — OECD‐projekt har Mittuniversitetet och Linköpings universitet delat ansvar.
Lager umeå

Mina kurser miun

You are being redirected to https://elearn20.miun.se/moodle/login/index.php.

2019 — Målet är en magisterexamen med kurser som hon kan ha nytta av i sitt yrkesliv Jag är mamma, men fortfarande mig själv, med mina intressen.
Svensk ordbok bonniers






E-post: tentasvl@miun.se Sara Jonsson 010-142 86 64. Kris och säkerhet Tentamensschema Mina tentamensresultat Tentamenanslag Östersund Tentamensanslag Sundsvall Fusk Om salstentamen Utgångna kurser + Hälsohögskolan.

rum xxx tele: 06x-xx xxxx E-post: Förnamn.Efternamn@miun.se. Här finns mitt huvudskliga innehåll Kursinstansen ska nnas under Mina kurser . Allt material är publicerat, säg till om ni nner fel eller konstigheter. 5.

Mina avslutade kurser Här hittar du information om dina avslutade kurser som arrangerats av Advokatsamfundet med uppgifter om datum, kursplats, antal utbildningstimmar och kursresultat (godkänd, frånvarande och avseende examen underkänd).

Hej student!

Här anmäler du dig till tentamen, ser dina resultat, registrerar dig på kurs, byter din e-postadress, ansöker om examen med mera. Lists När ToDo och Planner inte räcker till, tar Microsoft Lists struktureringen till nya höjder. Vi erbjuder kurser på våra campus i Sundsvall och Östersund, distanskurser med träffar på campus, och distanskurser helt över nätet.